loading...
هاکو پیان
معین بازدید : 19 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی عینک پلیس e-450

خرید اینترنتی عینک پلیس e-450

 

خرید اینترنتی عینک پلیس e-450 – اگر به دنبال یک عینک آفتابی با کیفیت عالی می باشید و دوست دارید تا در میان دوستان خود متفاوت تر از بقیه ظاهر شوید ما به شما پیشنهاد می کنیم عینک پلیس مدل e-450 را حتما یک بار تست کنید.در طراحی بدنه این عینک دودی سعی شده است نهایت ظرافت و زیبایی را به کار برند و به گونه ای طراحی را انجام داده اند که تقریبا به هر نوع صورتی ست شده و زیبا می باشد.شما با خرید عینک آفتابی فوق قطعا یکی از زیباترین محصولات کمپانی پلیس را خریداری کرده اید و قطعا با توجه به بدنه زیبا و کشیده این عینک آفتابی مطمئنا بعد از تست بروی صورت خود از ان راضی خواهید بود.

 

 خرید اینترنتی عینک پلیس e-450

برای  خرید این کالا کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.سعی شده است در استاندارد های به کار رفته در شیشه این عینک تمام موارد علمی رعایت شود و از یو وی ۴۰۰ در ان استفاده شده است  تا در مقابل نور آفتاب و اشعات مضر آن از چشمان شما بتواند به خوبی محافظت نماید. در میان انواع محصولات این کمپانی بزرگ عینک آفتابی فوق یکی از زیبا ترین و پر فروش ترین محصولات انها به شمار می رفته و شاید علت ان در نوع طراحی بدنه و زیبایی منحصر به فردی که در آن است باشد.شما هم می توانید همین الان از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ اقدام به تهیه عینک دودی مورد نظر نمایید و محصولی با کیفیت بالا دریافت نمایید.

مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده است تا برای رضایت شما عزیزان همیشه از بهترین های بازار با قیمتی مناسب استفاده نماید تا همه بتوانند قدرت خرید داشته باشند.به همراه این عینک کیف مخصوص ان به همراه یک دستمال مخصوص نیز ارسال خواهد شد تا بروسیله ان شیشه های عینک را هر زمان که خواستید تمیز نمایید.

 

 

 

خرید اینترنتی عینک پلیس e-450 توسط 25 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ 

=========================================

خرید عینک آفتابی پلیس

خرید عینک آفتابی پلیس

 

خرید عینک آفتابی پلیس  – همه علاقه مندان به عینک های آفتابی امروز شاهد یکی از زیبا ترین و شیک ترین محصول در این زمینه خواهند بود.امروز قصد داریم تا یکی از مدل های زیبای عینک آفتابی کمپانی پلیس  را به شما عزیزان معرفی نماییم.این عینک دودی مدل ۲۰۱۳ بوده و به تازگی روانه بازار شده است.طراحی بدنه بسیار شیک و جوان پسند بوده و در نگاه اول هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد.همه مه می دانیم که کمپانی پلیس همیشه بهترین و شیک ترین محصولات را در میان سایر شرکت های دیگر دارد.پس با خیال راحت اقدام به خرید عینک آفتابیخود نمایید و مطمئن باشید که جنسی با کیفیت و شیک را خریداری کرده اید.

تمام استاندارد های لازم در شیشه این عینک به کار رفته است تا از چشمان شما در مقابل اشعه های مضر محافظت نماید.عینک پلیس مدل ۱۷۱۸ دارای یو وی ۴۰۰ بوده و همین محصول در بسیاری از مغازه های بیرون بین ۹۰ تا ۱۲۰ هزار تومان به فروش می رسد.ما همین محصول را با کمترین سود در فروشگاه مارکت سنتر برای علاقه مندان قرار داده ایم و امکان خرید پستی آنرا نیز فراهم آورده ایم.شما براحتی می توانید سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازیزد.

 

با خرید عینک فوق زیبایی صورتتان را دو چندان نمایید.

 

خرید عینک آفتابی پلیس

در زیر به برخی از خصوصیات یک عینک دودی استاندارد می پردازیزم:

۱)باعث تغییر ماهیت نور و تصاویر نشود
۲) شیشه ها باید خاکستری، سبز یا قهوه ای باشند که رنگ قهوه ای ارجحیت دارد. همچنین عینک آفتابی باید کل فضای چشم و اطراف محوطه قرارگیری چشم در صورت را در بر بگیرد.
۳) به میزان ۹۰ـ ۷۵ درصد از شدت نور مریی بکاهد. خود انجمن اپتومتری آمریکا اعلام کرده که عمده عینک های مد روز فاقد این ویژگی هستند.
۴) شیشه های عینک باید ۱۰۰ـ ۹۹ درصد اشعه ماورای بنفش خورشید را جذب کند.

    

خرید عینک آفتابی پلیس توسط 23 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ ,

=================================================

خرید عینک آفتابی ری بن ۹۰۵۵

 

امروز برای شما علاقه مندان به عینک های آفتابی محصولی بسیار زیبا و منحصر به فرد را /اماده کرده ایم که از برند معروف ری بن می باشد.این عینک آفتابی بسیار شیک طراحی شده و در نوع خود در میان محصولات مشابه بی رقیب است.کمپانی عینک ریبن همیشه سعی کرده است تا بهترین ها را برای مشتریان خود اماده و روانه بازار نماید.این محصول هم با طراحی منحصر به فرد خود باعث شده است تا در میان کاربران طرفداران زیادی بیابد.نام مدل این عینک دودی ۹۰۵۵ می باشد.

ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده ایم تا تنوع بالایی از عینک های آفتابی شیک را گرد هم بیاوریم تا شما در هنگام انتخاب به مشکی بر نخورید.در هنگام خرید البته تنها ظاهر عینک ملاک نبوده و نباید همه چیز را فدای ظاهر و شیک بودن /ان گذاشت.بلکه مهمترین قسمت هر عینک آفتابی استاندارد بودن آن است و اگر عینکی دارای استاندارد های لازم نباشد می تواند حتی علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظتی به عمل نمی اورد به انها نیز آسیب برساند.

 

خرید عینک آفتابی ری بن ۹۰۵۵

به طور معممول استاندارد هایی که یک عینک باید داشته باشد به صورت زیر است:

۱) شیشه های عینک باید ۱۰۰ـ۹۹ درصد اشعه ماورای بنفش خورشید را جذب کند.
۲) به میزان ۹۰ـ۷۵ درصد از شدت نور مریی بکاهد. خود انجمن اپتومتری آمریکا اعلام کرده که عمده عینک های مد روز فاقد این ویژگی هستند.
۳) باعث تغییر ماهیت نور و تصاویر نشود.
۴) شیشه ها باید خاکستری، سبز یا قهوه ای باشند که رنگ قهوه ای ارجحیت دارد. همچنین عینک آفتابی باید کل فضای چشم و اطراف محوطه قرارگیری چشم در صورت را در بر بگیرد.

ما نیز سعی کرده ایم تا محصولاتی را که در فروشگاه قرار می دهیم علاوه بر شیک بودن و کاربر پسند بودن دارای استاندارد های لازم باشد.لذا با خیال راخت می توانید به خرید عینک  خود مشغول باشید و هر محصولی را که پسند کردید سفارش ان را ثبت نمایید.

 

خرید عینک آفتابی ری بن ۹۰۵۵ توسط 40 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ 

=====================================================

خرید عینک آفتابی پلیس ۸۵۵۳

 

خرید عینک آفتابی پلیس ۸۵۵۳ – اگر شما هم به فکر خرید عینک آفتابی با مارک معروف و کیفیت بالا هستید و دوست دارید تا اخرین و بروزترین عینک دودی را بر چشمان خود داشته باشید پیشننهاد می کنیم قبل از خرید از فروشگاه مارکت سنتر بازدید به عمل آورید و سپس تصمیم به خرید عینک نمایید.ما امروز در فروشگاه خود یکی از بهترین مارک های موجود در بازار را برای شما علاقه مندان به عینک های آفتابی قرار داده ایم.عینک پلیس یکی از معروف ترین و شیک ترین برندهای جهان بوده که همه با نام آن آشنا هستند.اگر دوست  دارید تا در میان دوستان خود متفاوت تر از همیشه باشید ما پیشنهاد می کنیم کلا از مارک پلیس برای خود عینک آفتابی انتخاب نمایید.شما با خرید عینک آفتابی پلیس هم شیک تر از قبل به نظر خواهید امد و هم اینکه در کنار شیک بودن یک عینک با کیفیت و عالی را سفارش داده اید که می تواند از چشمان شما در مقابل نور آفتاب و اشعه های مضر و همچنین گرد و خاک محافظت نماید.

این عینک دودی تمامی استاندارد های لازم را دارا بوده و شما می توانید با خیال راحت هر زمان که خواستید از آن استفاده نمایید.عینک پلیس مدل s8553 در زمان ورود به بازار توانست رکورد فروش مدل های قبلی را بزند و دارای محبوبیت زیادی در میان خریداران است.این عینک دارای uv400 بوده و از ورود اشعه های مضر به داخل شیشه خود جلوگیری می کند.

  

خرید عینک آفتابی پلیس ۸۵۵۳

در زیر به برخی از خصوصیات یک عینک استاندارد اشاره کرده ایم:

۱) شیشه های عینک باید ۱۰۰ـ۹۹ درصد اشعه ماورای بنفش خورشید را جذب کند.
۲) به میزان ۹۰ـ۷۵ درصد از شدت نور مریی بکاهد. خود انجمن اپتومتری آمریکا اعلام کرده که عمده عینک های مد روز فاقد این ویژگی هستند.
۳) باعث تغییر ماهیت نور و تصاویر نشود.
۴) شیشه ها باید خاکستری، سبز یا قهوه ای باشند که رنگ قهوه ای ارجحیت دارد. همچنین عینک آفتابی باید کل فضای چشم و اطراف محوطه قرارگیری چشم در صورت را در بر بگیرد.

شما با خرید عینک آفتابی از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ می توانید محصول خود را به صورت خرید پستی دریافت نمایید و بعد زا تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید عینک آفتابی پلیس ۸۵۵۳ توسط 54 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ 

==================================================

خرید اینترنتی عینک آفتابی کررا

خرید اینترنتی عینک آفتابی کررا

 

خرید اینترنتی عینک آفتابی کررا – باز هم برای علاقه مندان به عینک های آفتابی محصولی تاپ و منحصر به فرد را اماده کرده ایم که از یکی از کمپانی های مشهور و خوش نام در زمینه تولید عینک آفتابی می باشد.نام این محولعینک کررا مدل stroke است.این عینک دودی آخرین محصول عرضه شده توسط کمپانی کررا بوده و دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا می باشد. در نگاه اول تنها چیزی که بییننده مجذوب آن می شود طراحی بسیار منحصر به فرد و ظریف آن می باشد.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این عینک دودی زیبا را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.اگر به دنبال عینکی حرفه ای و خاص هستید و دوست داریدتا در میان دوستان خود همیشه جلب توجه نمایید ما پیشنهاد می کنیم حتما با خرید عینک آفتابی فوق  جلوه ای خاص و شیک در میان جمع بیابید.پدر ساخت این عینک علاوه بر زیبایی سعی شده است تا با رعایت اخرین استاندارد های روز وسیله ای را بسازند که در حفاظت از چشمان شما بتواند کمک کرده و مانع آسیب رساندن در مقابل اشعه های مضر و گرد و غبار باشد.

 

خرید اینترنتی عینک آفتابی کررا

 

با خرید عینک حرفه ای CARRERA جذاب تر از همیشه شوید

با طراحی متفاوت متناسب برای چهره های مختلف

حتما این مدل اورجینال و شیک را تهیه کنید

همراه با کیف و دستمال اورجینال

با قیمتی استثنایی و باورنکردنی

در ۳ رنــــگ متـــفاوت ( مشکی و قهوه ای و سفیــــد )

 

عینک های ساخت کمپانی کررا در مقابل نور خورشید  مقاوم بوده و اشعه های مضر را گرفته و مابقی نور را از خود عبور می دهد.کیفیت تصویر در این عینک کاملا طبیعی بوده و همین امر موجب  زیبایی محیط در هنگام استفاده از این محصول شده است.

   

 

خرید اینترنتی عینک آفتابی کررا توسط 23 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 597